Benvinguts!

Sóc la Marta Carpintero aquest blog serà un diàri i parlaré de les reflexions que fagi a cada sessió. Aquestes reflexions, pensament o preguntes, estan relacionades amb l'assignatura d'Alfabetització Digital de 2n curs d'educació infantil de la UB. Desitjo que us agradi!

martes, 20 de septiembre de 2011

Primera sessió

Hola Sóc la Marta Carpintero del grup 2B d'alfabetització digital. He de dir que aquests és el primer cop que vaig una intervenció en un blog i , també, la primera vegada que en creo un.


Avui hem fet la primera sessió de l'assignatura d'alfabetització Digital, quan em vaig matricular podia intuïr pel nom de que aniria, però tenia curiositat per saber més coses i, sobretot, com estaria enfocada perquè em sigués útil en un futur.El primer concepte nou que he introduït en els meus coneixemenst és: Aprenentatge Socioconstruccionista, he de dir que l'any passat vam estudiar el concepte d'aprenentage constructivista a l'assignatura de Psicologia i, per això, sabia el que significa apendre de forma constructiva, però, avui he après  que les noves tecnologies també estàn relacionades amb aquest terme.
La meva impresió d'aquesta assignatura ha estat bona. m'ha sorgit dubtes com ara: com treballar les TIC a l'etapa d'educació infantil, que espero poder resoldre al llarg de l'assignatura.

No hay comentarios:

Publicar un comentario